آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 20306
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


تهدید مجری برنامه «نود»

 

اگر فردوسی‌پور می‌خواهد فوتبال بانوان را توسعه دهد،قبل از آن باید با من صحبت کند و بپرسد جریان چیست،نه اینکه همه چیز را بهم بریزد. این گونه آدم‌ها قصد تخریب فوتبال را دارند و روی فوتبال بانوان دست گذاشته‌اند، اما ما بادی نیستیم که با این بیدها بلرزیم. کار خودمان را می کنیم!

به گزارش بولتن نیوز نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در بخشی از گفت و گویش با خبرگزاری «فارس» به شدت از عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ انتقاد کرد. فریده شجاعی در پاسخ به اینکه برخی از روزنامه‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که کاستا سرمربی تیم ملی بانوان،اصلا مربی نبوده است،گفت:وی مربی A اروپاست و برای گذراندن دوره حرفه‌ای فیفا به کشورش رفت. استنباط می‌کنم کاستا مدرک مربیگری دارد، اما تجربه نه. درجه او از تمام مربیان ما بالاتر است.

او درباره اینکه حضور هلنا کاستا در کنار کی‌روش هم سوال‌برانگیز بوده است و در یکی از رسانه‌ها اشاره‌ای هم به ارتباط این دو شده بود که همین زمینه ساز حضور کاستا در ایران شده است،توضیح داد:در زمینه اخلاقی با کاستا مشکلی نداشتیم و همه چیز را طبق قرارداد رعایت می‌کرد. وقتی او در حال تماشای بازی بوده نمی‌توان حرف خاصی زد. کی‌روش اگر محروم نبود که کاستا کنار او نمی‌نشست و این حرفها هم زده نمی‌شد. کاستا که نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند. آیا می‌شود دو هم ملیتی که یک شغل را دارند و در ایران کار می‌کنند جدا بنشینند، کنار هم نشستن آنها مشکلی ندارد. حرف‌های مطرح شده کذب است و ما باید یک گوشمان در باشد و یک گوشمان دروازه. در غیر این صورت هر روز باید با یک نفر دعوا کنیم. اگر بخواهم دعوا کنم باید در ابتدا گردن فردوسی‌پور را بشکنم!

او با تایید اینکه از فردوسی پور به دلیل مصاحبه اخیرش با بازیکنان فوتسال و اشاره به عدم پرداخت پاداش‌ها گلایه مند است،افزود:او برای تخریب فوتبال هر کاری از دستش بر بیاید انجام می‌دهد. بدون مشورت با من و بدون اینکه بدانند این حرف‌ها صحت دارد یا نه، با فهیمه زارعی صحبت کردند که هیچ کدام از حرف‌هایش واقعی نبود. اگر فردوسی‌پور می‌خواهد فوتبال بانوان را توسعه دهد،قبل از آن باید با من صحبت کند و بپرسد جریان چیست،نه اینکه همه چیز را بهم بریزد. این گونه آدم‌ها قصد تخریب فوتبال را دارند و روی فوتبال بانوان دست گذاشته‌اند، اما ما بادی نیستیم که با این بیدها بلرزیم. کار خودمان را می کنیم!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com